Zraniona przez życie






 Dzisiejsza sesja zdjęciowa mówi o tym ,żeby do końca walczyć o siebie, innych nawet jeżeli nie mamy już ochoty , czujemy ból , złość , gniew , a łzy spływają nam po policzkach , jak krople deszczu po szybie .







Pewnie każdy z was , został przez kogoś zraniony. Nie ważne jak , kiedy , gdzie i w jaki sposób , ale ważne jest to jaki ogromny ból pozostaje w sercu ...

Przedstawimy opowieść , która zdarzyła się naprawdę jednej z nas ...


12.01.2017 r. poznałam chłopaka , który miał na imię Mikołaj , pisaliśmy do siebie na messengerze , rozmawialiśmy przez telefon , chodziliśmy na spacery , do kina , ogólnie spędzaliśmy ze sobą dużo czasu.Niestety pewnego dnia wszystko padło w gruzach , wiecie jaki był powód ? otóż był banalny , a mianowicie chodziło o to , że Mikołaj dowiedział się ode mnie ,że straciłam słuch w dzieciństwie...Było to dla mnie bardzo trudne i ciężkie kiedy chciał zakończyć naszą znajomość. Miesiącami zastanawiałam się co tak złego zrobiłam , ale dziś już wiem , że to nie ja popełniłam błąd , ale to on okazał się skończonym dup....
Podczas tej historii nauczyłam się tego ,że ludzie potrafią ranić tak jak nikt inny , ale na tym świecie istnieją osoby na , których zawsze mogę liczyć. Drugą rzeczą jaką się nauczyłam , było to ,że nikt nie jest idealny i powinniśmy dziękować Bogu za to co mamy.



Komentarze

Popularne posty